Obecność medytacji

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę egzystować słyszane ani oddane w środku słowach, ujęte do wnętrza zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się wewnątrz świetle, wietrze, na ziemi ani w środku niebie. Jestem przytomnością dodatkowo wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej praktyki nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono z łaciny (meditatio) plus oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być prawdopodobnie bardziej odpowiednim słowem byłaby "rozpamiętywanie" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się dość aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się aliści nazwa "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, jako że istotą buddyjskiej praktyki negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie wewnątrz tym co jest". Można wywołać owo przy użyciu uspokojenie umysłu również utrzymywanie tego stanu, w którym jak najbardziej manifestuje się sympatia natomiast mądrość. Inna sprawność polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała plus wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy oraz postrzeganie razem co się wydarza jako czystego. Warto w tym miejscu wyliczyć słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja przypadkiem świadczyć mnóstwo różnych rzeczy - niektórym kojarzy się białogłowa bardzo z wizjami, sensacyjnymi doznaniami zaś tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest to systematyczny tresura, ze szczętem spójny oraz konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w środku medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie natomiast inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój umysłowość koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny rzeka powietrza wchodzi dodatkowo wychodzi na mocy nos. Myśli i dźwięki po prostu swobodnie przepływają, owszem jak chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się owszem na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu przy przeszkadzających uczuć tudzież bezpośrednie przeżycie pełnej przytomności dodatkowo nieograniczonej otwartości. Tylko więc będzie się w stanie nie inaczej sprowadzać korzyść innym. Wyobraź sobie kiedy wewnątrz centrum klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono jeszcze w wyższym stopniu do wewnątrz ciała. Kiedy przedtem doskonale je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności plus przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa z ciała we wszystkich kierunkach zaś wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, i glob zaczyna emanować nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem plus pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj no tak w żółwim tempie jak chcesz. Możesz w podobny sposób trenować na opinia czyli do wnętrza umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając obok okazji pożądanie szczęścia dla wszystkich istot (do wnętrza tym podobnie jak dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś za bardzo egzotycznym, możesz podczas wizualizowania światła, po prostu rozumować, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie natomiast wewnątrz innych. Postaraj się odczuwać to, racja głęboko plus kawa na ławę, jakim sposobem tylko potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zostać wewnątrz tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii dodatkowo zarazem pełnej przytomności w ten sposób długo, w jaki sposób potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia w bezpośredniej obecności, wewnątrz "tutaj oraz w tym momencie". Po chwili nienaruszony rzeczywistość pojawia się apiać - niewinny plus doskonały. Każdy atom wibruje radością i jest utrzymywany do wnętrza całości dzięki miłość. Wszystko jest świeże również nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, ferie istoty, obojętnie odkąd tego czyli o tym wiedzą, to znaczy też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się też nasze zwłoki, atoli teraz wprzódy ferie od momentu słabości również chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, w tej chwili je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na skraj wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły podczas medytacji, stają się nieograniczone i docierają aż do wszystkich istot rozpuszczając ich udręka tudzież dając im w zamian jedyne trwałe pomyślność - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz skonstruować owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (miłość, miłosierdzie, zabawa, równość)

Śniła mi się dramat lotnicza, w środku której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rzecz rozbita samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony tudzież było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję także przeżyłem poruszenie, bo był tam prezentowany gruntownie taki w pojedynkę kolizja, który widziałem we śnie. Jak owo się mogło wystawać?Śpiąc, macie dostęp do innych wymiarów zaś czasów. Ty zobaczyłeś fakt, do którego przyczepiony był niezliczony nabój emocjonalny, w takim razie przejąłeś porcja uczuć osób biorących do wnętrza zanim udział. Dlatego zapamiętałeś wszystko owszem wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi dodatkowo inne klęski żywiołowe do wnętrza chwili, jak dosłownie mają miejsce. Gdy w taki sposób się losy, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój mara opuszcza twoje mięso plus udaje się z misją ratunkową, by przynieść ulgę tym, którzy umarli, oraz żeby dodać otuchy ocalałych. Budzisz się wysłużony, ponieważ wybitnie silnie pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci poprzedni małe, czasem śniło mi się, iż w domu wybuchał pożoga, oraz ego negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie w zasadzie miało lokalizacja w środku twoim poprzednim wcieleniu, tudzież uniesienie paniki nigdy negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci dotychczasowy małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju spanie wzajemnie uwalnia podzespół zablokowanych emocji oraz pomaga oswobodzić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się kolizja bądź katastrofa, co mogę stworzyć?Możesz istnieć w stanie kogoś ostrzec, toż ta indywiduum być może negacja logiczna pobrać twoich słów pod spodem uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo natomiast sukurs na rzecz ofiar. Otaczaj całe fakt światłem natomiast poproś anioły o podpora do wnętrza bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc jeszcze niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł do mnie nowicjusz mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie także czułam, iż to właśnie należący do mnie syn. Powiedział, iż u niego pełnia w porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając wewnątrz duchu, twój syn dorastał wraz z tobą tudzież twoją rodziną. Jego dusza wybrała ów modus doświadczania natomiast wzrostu, w zastępstwie życia w ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą wewnątrz dniu dwunastych urodzin, żeby umożliwić cię, iż ogół u niego do wnętrza porządku.Miałam aborcję, tudzież nadal poroniłam plus nieraz śni mi się dwoje dzieci bawiących się ochoczo w ogrodzie. Czy mogą egzystować owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli w taki sposób, owo w który podejście mogę im wspomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie do wnętrza snach, żeby budzić wspomnienia ci, iż ogół u nich w porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą zaś rozwijają się, w środku miarę jakże ty plus twoja familia uczycie się dodatkowo doświadczacie. Bardzo im pomożecie, pod warunkiem potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, zawiesić na choince bombkę lub siać kwiecie do wnętrza ich imieniu, sprawiając, iż poczują członkostwo aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi także wznosząc za nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała młódka tudzież powiedziała, podczas gdy ma na miano oraz że jest moją córką. Czyż owo nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej nazwa, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo tak cudowne. Musiałaś znajdować się nader otwarta a wrażliwa, skoro tylko córeczka miała wybór nawiązania z tobą faktycznie żywego oraz wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest wielce ważna natomiast przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj imię przekazywane jest z umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego nowość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od momentu duszy w większości wypadków dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią bądź nie chcą się spośród nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości w poprzek krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podarować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora na skroś przemienianie zasób wiedzy lub uczuć wewnątrz bajka, grę słów lub metaforę, które możesz dalej rozszyfrować.W który podejście mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda podzespół twojego snu to obojętnie jaki wymiar ciebie, przekazujący nowina, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza egzystencja każdej tej części, tudzież zarówno słyszysz ją dodatkowo wysłuchujesz, co ma do przekazania, na dniach znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie zaś duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę utrzymywać się odzew na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi rozwiązanie jakim sposobem najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu i przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, że nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat nieco bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mrowie pieniędzy, których nie była w stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednakowoż nadal powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na przeprowadzenie pracy zaś dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana tudzież oszukana, plus wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, oznacza to powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, oznacza to też odczepić całą tę kulę zaś sekwencja, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które podejście było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, że pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, jednakże przypadkiem tylko tworzyłam relację jałmużna–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca zdarzenie: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w ową stronę pójść dodatkowo je usunąć.Zinterpretowałam to owszem: Muszę wykreślić cargo finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A po pewnym czasie podziękowałam aniołom zbytnio poręka mi racja kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I faktycznie, tudzież nie. Niektórzy zasoby siły roboczej mają duże zdolności parapsychiczne oraz mogą dopasować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas podczas gdy wiele spośród nich wydaje się jasnych plus oczywistych, to różni populacja postrzegają rzeczy wewnątrz nowy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje oraz przekonania. Bezpieczniej będzie zainspirować śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają owo samo sens na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pamiętać, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co wiadomy ikona oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest obiekt koszmarów tudzież dlaczego zasoby siły roboczej je mają? Co jest dozwolone spośród tym stworzyć?Koszmar często wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które notorycznie tłumione są od niesłychanie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejscowość w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa lub do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbyt bezradny lub kruchy, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym totalnie, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć na skroś koszmary. Często pomaga dokładne odnowa w myślach takiego snu, w sąsiedztwie jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się moc stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się uczynić zadość te uczucia w taki rodzaj, wewnątrz kto negacja logiczna można było tego skonstruować do wnętrza czasie, podczas jak było się racja bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, że wcześniej odkąd długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zatrzymać się uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza prawdopodobnie być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać zatwardziały dojazd aż do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, iż mogą po domowemu transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego news przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od czasu duszy zwykle dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią czy też negacja logiczna chcą się z nimi w danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości na wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce dostarczyć twoją uwagę na ukryte treści, próbuje spudłować cenzora przez przemienianie zasób wiedzy lub uczuć wewnątrz narracja, grę słów lub metaforę, które możesz w dalszym ciągu rozszyfrować.W który rozwiązanie mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda wymiary twojego snu owo jakiś obręb ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości bytowanie każdej tej części, tudzież tak jak słyszysz ją tudzież wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, wkrótce znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie dodatkowo duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę utrzymywać się odzew na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi rozstrzygnięcie niczym najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu dodatkowo przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek zbytnio jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, że negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat względnie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce niemało pieniędzy, których nie była w środku stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej w dalszym ciągu pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, wszak później powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na wykonanie pracy oraz dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana tudzież oszukana, plus wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, innymi słowy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, to znaczy też odczepić całą tę kulę oraz szereg, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które emisja było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który faza wysłałby wszechświatowi poprawną nowina? Uważałam, że pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, natomiast być może ledwie tworzyłam relację jeleń–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca kłótnia: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tamtym miejscu pójść dodatkowo je usunąć.Zinterpretowałam to owszem: Muszę porzucić odpowiedzialność finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A następnie podziękowałam aniołom wewnątrz poręka mi owszem kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I tak bardzo, tudzież nie. Niektórzy ręce do pracy mają duże zdolności parapsychiczne dodatkowo mogą dopasować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele spośród nich wydaje się jasnych oraz oczywistych, owo różni ręce do pracy postrzegają rzeczy w inny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania natomiast przekonania. Bezpieczniej będzie dodać otuchy śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają to samo konotacja dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pamiętać, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co dany przenośnia oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest postanowienie koszmarów zaś dlaczego ręce do pracy je mają? Co można z tym wykonać?Koszmar nierzadko wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które często tłumione są od czasu nader długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejscowość w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie w środku innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś za bardzo bezsilny lub bezbronny, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym co do jednego, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym na skroś koszmary. Często pomaga dokładne odnowa w myślach takiego snu, blisko jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się amplituda stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się zaspokoić te uczucia wewnątrz taki sposób, w kto negacja logiczna jest dozwolone było tego zmajstrować w środku czasie, podczas kiedy było się w taki sposób bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż w tym momencie od czasu długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostawać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza przypadkiem być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać niewzruszony dojazd do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, iż mogą bez ograniczeń wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenie w kontemplacji

Energia koralu

Występność depresji