Zagrożenie w kontemplacji

Słownik tłumaczy, że nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło oraz podjęciu decyzji o tym, żeby tego negacja logiczna powtarzać. Oczywiście to słuszne, toż wewnątrz Piśmie św. greckie termin oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która spośród kolei prowadzi do zmiany sposobu działania zaś reagowania w środku naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało ponowne pojawienie się do przestrzegania Prawa – decyzja tego, co ono mówi, i stanięcie w środku posłuszeństwie poniżej niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną funkcjonowanie, powiedział: „Nawracajcie się a wierzcie w środku Ewangelię”. On sprawił, iż te dubel aspekty – Prawo także teizm – statyczny się jednością, zaś nawrócenie miało od tego momentu znaczyć negacja logiczna do tego stopnia duża liczba rzut oka w przeszłość, do tego stopnia pójście do przodu. Dobra Nowina jest czymś, w co wkraczamy wskroś wiarę. To sens głosili później apostołowie w dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział aż do nich Piotr – także niech wszystek spośród was ochrzci się do wnętrza określenie Jezusa Chrystusa na absolucja grzechów waszych, zaś weźmiecie do wnętrza darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co dlatego składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, podjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana także życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest owo największe przejście wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal w środku grzechy. Grzech owo nieposłuszeństwo poniżej Boga, stąd powinniśmy boleć, kiedy go popełniamy. Jednak nieszczęście spośród powodu grzechów owo wciąż negacja logiczna nawrócenie – jest poprzednio nie prędzej party życia, wewnątrz którym nie ma wcześniej potępienia. Nie chodzi w związku z tym o podniecenie smutku (samo wewnątrz sobie destrukcyjne), tymczasem o rozpacz, który prowadzi do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia zaś jest konieczna aż do tego, abyśmy mogli ująć aż do porządku naszą relację spośród Bogiem, w związku z tym ten sakrament jest na rzecz nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się dodatkowo wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się od momentu pracy Ducha Świętego w nas, który prowadzi aż do przyjęcia przebaczenia plus aż do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje bezustannie te same grzechy tudzież negacja logiczna widzi żadnej poprawy. Wierzy, że zostały im one przebaczone, pomimo tego jest jakaś szlaban, która nie pozwala im zapożyczyć mocy nawrócenia. A owo naprowadza nas na trzeci zasięg nawrócenia.3. Uwolnienie od momentu zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, skoro nie wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy do upadłego mnogość, tak aby zapożyczyć zobowiązanie w ciągu wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak nie jesteśmy do końca świadomi tego, co pociąga za sobą nasz grzech. Nie rozumiemy do wnętrza pełni, jakże niezwykle obrażamy Boga, jak ranimy samych siebie plus jakże nader szkodzimy innym. Gdybyśmy owo zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A nie widzimy, tedy że papa kłamstwa przyczynia się (za pośrednictwem to znaczy jawnie) do naszego grzechu. Zachęcam do wybitnie ważnej refleksji: podczas gdy ściema dodatkowo zwodzenie złego ducha działa w moim życiu. Ta świadomość jest bardzo istotna, ponieważ wystawienie pokus na światło Boże jest dla nas drogą do wolności wewnątrz Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, wewnątrz 1970 r. sam jeden doświadczyłem chrztu wewnątrz Duchu Świętym także spotkałem Jezusa. Zacząłem wtedy odczytywać Pismo św. plus kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, że wiele spośród niego negacja logiczna rozumiem. W który rozwiązanie ci wszyscy społeczeństwo, o których jest dykcja w Ewangelii, byli uwalniani na mocy Jezusa spośród mocy złego ducha? Jednak był we mnie wcześniej Duch Święty, w takim razie wiedziałem, iż owo, co czytam, jest prawdą.Niedługo po pewnym czasie przyjechał do mnie należący do mnie towarzysz, który był w owym czasie w seminarium, plus powiedział, że podczas spotkania modlitewnego modlono się zbytnio niego dodatkowo został uwolniony. Nie rozumiałem, co miał na myśli. Powiedział mi, że miał komplikacja spośród masturbacją – wyznawał owo, rozmawiał o tym problemie z kierownikiem duchowym, stosował się do wszystkich jego wskazówek, niemniej jednak ustawicznie był zajęty tym grzechem. Wtedy pomodlono się zbytnio niego dodatkowo… w tym momencie jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, że jeśli owo zgodność z rzeczywistością, owo wiele rzeczy wewnątrz moim życiu wymaga takiej modlitwy, tudzież jest coraz wiele innych ludzi, którym można by wewnątrz ów metoda pomóc. I no tak, metodą prób dodatkowo błędów, zacząłem zmierzać drogi w odniesieniu do uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu do wnętrza Duchu Świętym odczułem, że potrzebuję wciąż więcej uzdrowienia. I istotnie, Bóg okazał mi łaskę tudzież pewne osoby modliły się za mnie, abym mógł doznać wewnętrznego uzdrowienia w relacji spośród moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, że jest we mnie więcej odwagi, kiedy mówię aż do dużych grup ludzi. Nie byłem natychmiast faktycznie nieczynny i z zaprzątniętą uwagą na sobie. Zrozumiałem później, iż Bóg ma mapa pod naszego życia, jednak taki pomysł ma również szatan. To on chciał, abym żył powiązany lękiem i nigdy negacja logiczna podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem do wniosku, że potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie zaś… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy wewnątrz 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął rozkruszać moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem ogół, co aż do mnie należało, plus postępowałem faktycznie, niemniej jednak… moje motor oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił aż do domu Ojca, jednak w tym miejscu Pan Bóg zaczął mi wyrażać także grzechy „starszego brata”. Bóg po uderzenie sukcesywny skruszył moje serce natomiast doprowadził mnie aż do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza publikacja – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce i poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, iż modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co w tamtym miejscu, pójdę aż do niego. Najbardziej skłonił mnie aż do tego gehenna kręgosłupa, który nieraz dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, tak więc także dodatkowo wtedy.Gdy w trakcie tej modlitwy księżulo mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, negacja logiczna tyle z głowy, co spośród serca, że w pierwszej klasie zostałem upokorzony przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia dodatkowo wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął wewnątrz autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, iż jest garść w ciągu mnie, co uważałem zbyt ilość siebie samego, zaś aktualnie owo ze mnie wychodzi! I gwałtownie stałem się wolny. Ksiądz nazwał owo „maleńko” odrzuceniem, w takim razie wyrzekłem się odrzucenia, oraz Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem w takim przypadku, do tego stopnia czynów do wnętrza moim życiu było popełnionych z lęku przed odrzuceniem – podczas gdy wiele zamknięcia się w sobie, chronienia samego siebie, wzorem wiele egoizmu... Myślę, iż ów przykład pomoże nam pokapować się, dlaczego wylew od momentu zwodzenia prowadzi nas do nawrócenia. To kłamstwa, w które uwierzyliśmy dodatkowo które nosimy w sobie –sprawiają, iż jesteśmy zamknięci i negacja logiczna umiemy przychylić się miłości Boga. Już samo wiedza tego, co jest wewnątrz naszym sercu – daje wolność. Czasem to, co do wnętrza sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, wskutek tego wyrzeczenie się ich być może ronić się nam ryzykowne. Tak się aż do nich przyzwyczailiśmy, iż boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy to wszystko. Dlatego musimy pragnąć Boga o objawienie prawdy o nas – oraz zgodność z rzeczywistością wyzwala!

Słowo rozważanie nie jest używane jednolicie w literaturze chrześcijańskiej. Może mienić to samo, co medytacja to znaczy kontemplacja a ma na myśli w tamtym czasie medytowanie o czymś. Tutaj słowa rozmyślanie używamy wyłącznie na wskazanie chrześcijańskiej bezprzedmiotowej formy modlitwy. Nie chodzi przenigdy o medytowanie ponad jakąś treścią. Jest owo nieco ilość doświadczenia nie mówiąc o aktywnymi siłami naszej potocznej świadomości. Słowo "kontemplacja" pochodzi spośród łaciny. "Contemplari" znaczy "rozróżniać". tutaj. Celem jest intuicja wewnątrz siebie samego, widzenie tego, co boskie wewnątrz nas tudzież stworzeniu w postaci uwewnętrznienia albo doświadczenia na dworze naszymi intelektualnymi możliwościami. Kontemplacja jest raczej stanem doznawania aniżeli stanem aktywnego działania. Tego stanu nie można nauczyć, owszem ostatkiem sił wzbudzić. Dlatego osoby praktykujące kontemplację, bodaj na początku, potrzebują duchowo doświadczonego człowieka, który je poprowadzi, dodatkowo odkąd którego iskierka przypuszczalnie przeskoczyć, ażeby do wnętrza uczniu, w środku uczennicy rozżarzyć ten samodzielnie ogień. Zadatki aż do tego są wrodzone każdemu człowiekowi. W kontemplacji wolno nagrodzić czwórka fazy:1. Modlitwa jako rozwiązanie aż do kontemplacji. 2. Doznanie własnego bycia - pacierz spokoju. 3. Doświadczenie oświecenia. 4. Wcielenie doświadczenia oświecenia.Pierwsze para fazy dadzą się uzyskać przez każdego człowieka zdrowego fizycznie zaś psychicznie. Prowadzą one do stanu wielkiego spokoju tudzież głębokiego pokoju. W religijnym obszarze nazywa się ów pozycja "modlitwą spokoju". Jako proste egzystencja w środku obecności Boga. Jest to położenie kontemplacji. Człowiek patrzy wewnątrz swoje własne bycie. Doświadcza wewnątrz ten metoda Boga bliżej również głębiej niż niedaleko modlitwie ustnej to znaczy rozważającej. "Modlitwa spokoju" wpływa zwyczajowo twardo na osobowość. Jednakże negacja logiczna chodzi w tym miejscu coraz o tajemniczy kondycja we właściwym sensie. Ten pojawia się zaledwie w środku fazie trzeciej zaś czwartej. Mistyczny liczebność przydarza się człowiekowi: nie jest dozwolone go wywołać aktem woli, ale wręcz dopiero szykować z wykorzystaniem tresura modlitwy. Ten, komu dane jest wniknąć aż do tej przestrzeni, ten na nowo doświadcza, co to znaczy, wielbić Boga ze wszystkich sił. Bóg sam jeden daje takiemu człowiekowi nowe siły, dzięki którym przypadkiem on czuć sympatię Boga. W praktyce te czwórka kroki negacja logiczna występują oddzielnie, natomiast krzyżują się zaś zachodzą na siebie.Wspinając się coraz wyżej do wnętrza swych duchowych pragnieniach, gość odkrywa kontemplację jako faktyczność negacja logiczna tylko możliwą dla siebie, niemniej jednak także sobie zadaną. Pragnąc odparować na taki wersja łaski szuka sposobów pogłębienia swej modlitewnej formacji, oraz stylu życia, który by odpowiadał wewnętrznym natchnieniom.W historii myśli kontemplacyjnej stawiano sobie wątpliwość, na tak dalece człek o własnych siłach, przypadkiem przerosnąć bramę kontemplacji. Mówiono o tzw. kontemplacji nabytej, wewnątrz odróżnieniu od wlanej. Tę pierwszą można by określić modlitwą prostego spojrzenia, albo też modlitwą głębokiego milczenia, dokąd pokoju dostępują negacja logiczna tylko psychologiczne, wszak również głębsze warstwy bytu. Główną rolę odgrywa miłosna wiara. W niej iluminowany intencjonalność mocą Ducha Świętego zaczyna głębiej uznać rzeczywistość. Jak stwierdza Gaudium et spes: Dzięki darowi Ducha Świętego dochodzi człek z wykorzystaniem wiarę do kontemplacji natomiast pojmowania tajemnicy planu Bożego (GS 15). Kontemplacja wyraża niezwykłe, nieustanne obecność myślą dodatkowo sercem niedaleko Bogu (por. PC 5), między Jego tajemnic, przede wszystkim odnośnie aż do człowieka. Początkiem kontemplacji są oczy zwrócone na Boga, zaledwie na Boga. Pośród wielu miłosnych poznań dokonuje się propedeutyka w środku nową duchową topografię.Pośród niej rozkwita głąb serca w środku gorącym spojrzeniu, czystym, pełnym ufności, zwróconym pod adresem Ojcu wewnątrz niebiosach. Aby wkroczyć do wnętrza dziedzinę kontemplacji, wewnątrz niezwykłą nocna pora kontemplacji trzeba uświetnić klasyczny tekst św. Jana od momentu Krzyża:Orygenes w środku Contra Celsum pisze: Zamknijcie wasze zmysły, wznieście przeświadczenie waszego ducha natomiast oddalając się od chwili ciała, otwórzcie oczy waszego ducha – owo wyłączny metoda, by wizytować Boga.Św. Jan od czasu Krzyża: Dusza powinna owszem spośród miłości patrzeć na Boga… otrzymać niewzruszenie z miłosną uwagą, oraz prostą natomiast szczerą na kształt ten, który otwiera oczy z myślą o miłości (ŻPM 3,33). Kontemplacja w środku swej istocie wiąże się z otwieraniem oczu z miłości. Mieć zakochane oczy. tzn. zgodzić się ofiarowaną amor i odparować kochając. Dlatego rozciąga się ona na życie. Być zdolnym aż do kontemplacji znaczy znaleźć, iż jestem miłowany, że jest Ktoś, który tęskni. 2. Kontemplacja lectio divinaBenedyktyńska rytuał kontemplacyjna lectio divina przekazana została do wnętrza formie listu o. Guigo Kartuza aż do brata Gerwazego. Guigo II (zm. dookoła 1193 roku) wstąpił do zakonu w Grande Chartreuse, którego został wieloletnim generałem, aliści wewnątrz końcu poświęcił się wyłącznie kontemplacji a pokucie. W listowie zawarł klasyczne pouczenia kształtujące mnóstwo pokoleń monastycznych: Gdy pewnego dnia, zaręczony pracą ręczną zacząłem kalkulować o ćwiczeniu się człowieka duchowego, niespodzianie duszy rozmyślającej ukazały się czwórka stopnie duchowe, a to jest: oczytanie, rozmyślanie, pacierz oraz kontemplacja. […] Czytanie (lectio) jest dlatego pracowitym rozważaniem Pism z wielką uwagą. Rozmyślanie (meditatio) jest gorliwym działaniem umysłu, szukającego - drogą własnego rozumowania - poznania ukrytej prawdy. Modlitwa (oratio) jest pobożnym wysiłkiem serca, mającym na celu oddalenie złych rzeczy tudzież zdobycie dobrych. Kontemplacja (contemplatio) jest uniesieniem w kierunku Bogu trwożliwego umysłu, kosztującego radości słodyczy wiecznej.Właściwości czterech stopniOkreśliwszy wtedy aktualnie cztery stopnie, pozostaje nam zwiedzać ich właściwości. Czytanie zatem szuka słodkości błogosławionego życia, rozmyślanie znajduje j ą, modlitwa prosi o więcej, medytacja smakuje . Stąd oraz tenże Pan mówi: Szukajcie, natomiast znajdziecie, kołaczcie, oraz otworzą wam. Szukajcie za pomocą czytanie, a znajdziecie na mocy rozmyślanie; kołaczcie na modlitwie, a będzie wam otworzone w kontemplacji. Czytanie mało co podaje do ust pierwszorzędny jadło, rozmyślanie rozgniata go dodatkowo przeżuwa, modlitwa wydobywa podniebienie, kontemplacja zaś jest samą słodyczą, która raduje także nasyca. Czytanie dotyka w pewnym sensie tylko powierzchni, rozmyślanie przenika głębiej, pacierz jest prośbą pełną pragnienia, dumanie - radością otrzymanej słodyczy.[…]RozmyślanieUważne wskutek tego rozmyślanie, postępując przed siebie nie pozostaje na pozornie, nie tkwi na powierzchni, głębiej posuwa stopę. Przenika wewnętrzne sprawy, przeszukuje każdą spośród osobna. Pilnie rozważa, iż Jezus negacja logiczna powiedział: błogosławieni czystego ciała, wszak serca. Bo negacja logiczna koniec dysponować ręce czyste od złych uczynków, gdyby ponadto umysłu negacja logiczna obmyjemy ze zdrożnych rozważań. Potwierdza owo uznanie proroka, mówiącego: Któż wstąpi na górę Pana albo jaki stanie w Jego świętym miejscu? Człowiek rąk nieskalanych natomiast czystego serca. Jak z zapałem musiał przeliczać tę niewinność serca ten wieszcz, skoro wprost przeciwnie modląc się mówił: Serce czyste stwórz we mnie, Boże również jednakowo: Jeżeli znalazłbym nieprawość do wnętrza mym sercu, Pan by mnie nie wysłuchał. Dusza z tej przyczyny rozmyśla o tym, gdy niezmiernie troszczył się o tę niewinność błogosławiony Hiob, który mówił: Zawarłem liga z moimi oczami, by co więcej negacja logiczna spojrzeć na pannę. Oto jako nadzwyczaj strzegł się współmałżonek sakralny, który zamykał swoje oczy, by negacja logiczna spozierać na lichota, by niebacznie negacja logiczna dojrzeć tego, czego - pobudzony - mógłby pożądać. […] Dusza, zapalona takimi pochodniami, takimi rozbudzona pragnieniami, rozbiwszy fiolka alabastrowego olejku, zaczyna wyczuwać jego słodkość - w dalszym ciągu nie smakiem, pomimo tego prawie że powonieniem. I myśli, na kształt słodko byłoby zaznawać tej czystości, o której z przyczyny rozmyślaniu wie, jakże wielce jest miłą. Lecz cóż uczyni? Płonie pragnieniem posiadania, a nie widzi do wnętrza sobie sposobu, w charakterze mogłaby ją posiąść: im więcej szuka, tym więcej pragnie. Gdy mnoży rozmyślania, pomnaża także żal, ponieważ pragnąc słodyczy czystości serca, negacja logiczna przypadkiem jej posmakować. Albowiem ten, kto czyta innymi słowy rozmyśla, nie być może odbierać owej słodyczy, jeśliby nie będzie mu to dane z górska kraina […]ModlitwaDusza zatem widząc, że sama z siebie nie może osiągnąć cel aż do upragnionych słodyczy poznania również doświadczenia oraz iż im z większym natężeniem zstępuje do wnętrza otchłań serca, tym z większym natężeniem raduje się Bóg, upokarza się plus ucieka się aż do modlitwy, mówiąc: Panie, który ukazujesz się właśnie ludziom czystego serca, oto przy użyciu oczytanie zaś rozmyślanie badałam, w charakterze mogłabym posiąść prawdziwą niewinność, abym zbytnio jej pośrednictwem mogła na skroś czy też natomiast wewnątrz małej części zawrzeć znajomość Ciebie. Szukałam Twego oblicza, Panie, oblicza Twego poszukiwałam. Długo rozważałam do wnętrza mym sercu, aż rozgorzał do wnętrza przedtem żar i życzenie, by w wyższym stopniu Cię poznać. Dajesz mi się zidentyfikować, jak łamiesz dla mnie chleb Pisma Świętego, również im w wyższym stopniu Cię poznaję, tym bardziej zrozumieć Cię pragnę, w tej chwili negacja logiczna z lekka, wedle litery, aliści na wskroś doświadczenie.[…] Kontemplacja Tymi plus podobnymi słowami, pełnymi ognia, dusza rozpala swoje zapał, okazuje swoje uczucie. Tymi śpiewami przywołuje Oblubieńca. Pan zaś, którego oczy patrzą na sprawiedliwych, a uszy Jego otwarte są na ich prośby, negacja logiczna czeka chociażby aż skończą się te błagania, tymczasem przerywając ciąg modlitwy szybko się ukazuje i prędko wybiega w przeciwieństwie spragnionej duszy zaś rozlewając rosę niebiańskiej słodyczy, namaszczając najlepszym olejkiem, ożywia ją zmęczoną, pragnącą - nasyca, wysuszoną orzeźwia tudzież sprawia, w przedziwny tryb umacniając, ożywiając, upajając i otrzeźwiając, że zapomniawszy o rzeczach ziemskich, pamięta kobieta ostatkiem sił o Nim. I podobnie wzorem cielesne żądze zwyciężają duszę w ten strategia niesłychanie, iż porzuca pani wszelkie przyzwyczajenie rozumu, a człek staje się prawie że całkowity fizyczny, rzeczywiście też przy użyciu tej niebieskiej kontemplacji wszelkie poruszenia cielesne naprawdę są pochłaniane dodatkowo opanowywane za pośrednictwem duszę, że zgromadzenie wprzódy do wnętrza niczym się jej negacja logiczna sprzeciwia plus istota ludzka staje się poniekąd kompletny duchowy. 3. Kształtowanie ognika miłościŚw. Bonawentura (Giovanni Fidanza, 1217-1274), podczas studiów wewnątrz Paryżu wewnątrz 1243 związał się z zakonem franciszkańskim. Po dwudziestu latach uprawiania teologii, został wybrany na generała; późniejszy kardynał tudzież biskup Albano. Rozwijając tajemnicę duchowego wzrostu w środku Rozmowie z samym sobą o czterech rodzajach modlitwy myślnej, Doktor Kościoła zakreśla kierunki krzyża:Przedmiotem pobożnego duchowego trening mają istnieć rzeczy wewnętrzne również zewnętrzne, głębokie również wysokie.Po pierwsze, psyche pobożna powinna poprzez etiuda duchowe wyznaczyć promień kontemplacji na swoje wnętrze, żeby wizytować, na kształt jest ukształtowana za pomocą naturę, zniekształcona z wykorzystaniem zły uczynek, naprawiona na skroś łaskę.Po drugie, powinna przydzielić promień kontemplacji na rzeczy zewnętrzne, aby poznać, niczym niestałe jest ziemskie arsenał, wzorem niewiadoma ziemska hardość tudzież gdy żałosna ziemska wielkość.Po trzecie, powinna mierzyć promień kontemplacji w kierunku głębi, żeby połapać się nieuniknioną konieczność ludzkiej śmierci, straszną rygor Sądu Ostatecznego dodatkowo karę piekła negacja logiczna do zniesienia.Po czwarte, powinna przesunąć promień kontemplacji pod adresem wysokości, żeby rozpoznać niebieską radość, jej nieocenioną ideał, niewymowną rozkosz oraz nieskończoną wieczność.Duszo pobożna, oto jest ten beatyfikowany krucyfiks, sprecyzowany czterema kierunkami, na którym w poprzek ustawiczne rozmyślanie winnaś zawisnąć totalnie ze swym najsłodszym oblubieńcem Jezusem Chrystusem. Oto jest tamten płomienny fura, zaopatrzony w środku cztery koła, na którym poprzez usilną kontemplację winnaś wkraczać aż do pałacu nieba, w znak za swoim najwierniejszym Przyjacielem.W dziełku Trzy luby, bądź pasja miłości, zostawił praktyczne wskazania dla wejścia na drogę kontemplacji.Powiedzmy, na sposób mamy próbować się do wnętrza stosunku aż do ognika mądrości. Należy owo robić do wnętrza takim porządku:

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Energia koralu

Występność depresji